ایراکا توسط فارغ التحصیلان مقطع دکتری دانشگاه تربیت مدرس تاسیس گردیده تا برترین خدمات ترجمه مقاله، ویرایش مقاله و پارافریز را برای فرهیختگان مراکز آموزش عالی کشور فراهم آورد.

معرفی رشته معماری و مهندسی معماری

معماری، هنر و فن طراحی و ساختن بناها، فضاهای شهری و دیگر فضاهای درونی و بیرونی برای پاسخ هماهنگ به نیازهای کارکردی و زیباشناسانه است.

قدمت معماری به عنوان یک فن برای ایجاد سرپناه، به قدمت تاریخ بشر می رسد اما رشته معماری و مهندسی معماری امروزه در جهان ترکیبی از صنعت ساختمان سازی به علاوه هنر، فلسفه، جامعه شناسی، روان شناسی اجتماعی، اخلاقی، اقتصاد، جغرافیای طبیعی و انسانی، برنامه ریزی و توسعه اقتصادی و علوم طبیعی نظیر زیست شناسی و محیط زیست است. از این رو می توان گفت که رشته معماری به دلیل این خصلت و به ویژه با توجه به ماهیت هنری و نقش مهمی که خلاقیت هنری در آن ایفا می کند اساساً با سایر رشته های مهندسی متفاوت است.

تاریخچه طولانی معماری و مهندسی معماری باعث شده است تا طی زمان، گستره وسیعی از دانش و کلمات تخصصی شکل گیرد. شاهد این مدعا یکی از اولین نوشته‌ها در معماری یعنی رساله De architectura  در باب معماری نوشته معمار و مهندس نظامی رومی مارکوس ویتروویوس پولیو (Marcus Vitruvius Pollio)  است که در حدود ۳۰ تا ۱۵ سال پیش از میلاد مسیح نوشته شده است. این کتاب به عنوان راهنمای پروژه‌های ساخت است. این رساله شامل اطلاعات بسیاری در رابطه با ساختمان‌های روم و یونان و همچنین توضیحات برنامه‌ریزی و طراحی کمپ‌های نظامی، شهرها و سازه‌های بزرگ و کوچک است. جالب است بدانید این کتاب حتی پیش از توسعه گنبدها، بتن‌ و سایر نوآوری‌های مرتبط با امپراتوری روم است و این موضوعات را مورد بحث قرار نداده است. این‌ مورد مثالی  کوچک از گستردگی رشته معماری به حساب می‌آید و دلیل روشنی بر پیچیدگی ترجمه تخصصی متون، مقالات، کتب، رساله ها و پایان­نامه­ های معماریمی­باشد.

خدمات ترجمه تخصصی مقالات و متون رشته معماری و مهندسی معماری ایراکا

ایراکا (پایگاه ترجمه و ویرایش دانشگاهیان) با آگاهی از این مهم، آماده ارائه خدمات ترجمه تخصصی مقالات این رشته با کادری حرفه ای از متخصصان و مهندسان معمار که همگی دارای تحصیلات ارشد و دکتری هستند، می­باشد. گروه مترجمین ایراکا به ترجمه تخصصی (پیشرفته) و حرفه ای: مقالات، متون، پایان­نامه­ها، رساله ها، سمینارها، پاورپوینت­ها، کتاب ها، کاتالوگ و بروشورها، SOP  یا بیانیه هدف می­پردازد. همچنین با آگاهی از گرایش­های رشته معماری و مهندسی معماری اقدام به راه اندازی ترجمه تخصصی در گرایشهای زیر نموده است:

  • ترجمه تخصصی مقالات و متون معماری
  • ترجمه تخصصی مقالات و متون معماری منظر
  • ترجمه تخصصی مقالات و متون معماری داخلی
  • ترجمه تخصصی مقالات و متون معماری اسلامی
  • ترجمه تخصصی مقالات و متون مطالعات معماری
  • ترجمه تخصصی مقالات و متون بازسازی پس از سانحه
  • ترجمه تخصصی مقالات و متون مدیریت پروژه
  • ترجمه تخصصی مقالات و متون تکنولوژی معماری
  • ترجمه تخصصی مقالات و متون انرژی معماری
  • ترجمه تخصصی مقالات و متون طراحی شهری
  • ترجمه تخصصی مقالات و متون برنامه ریزی شهری

خدمات ترجمه ایراکا (پایگاه ترجمه و ویرایش دانشگاهیان) شامل: ترجمه مقالات معماری و مهندسی معماری از فارسی به انگلیسی، ترجمه مقالات و متون معماری از انگلیسی به فارسی، پارافریز متون تخصصی معماری و مهندسی معماری در تمامی مقاطع، ویرایش نیتیو مقالات و متون تخصصی معماری و مهندسی معماری با تمامی گرایش­ها در یک سطح آن هم سطح طلایی ترجمه می­باشد. ما معتقدیم ترجمه یک سطح دارد و آن هم سطح طلایی است. برای برقراری ارتباط با جوامع علمی معماران و مهندسان معمار و تسهیم دانش و آگاهی از آخرین دستاوردهای این حوزه ما آماده خدمات رسانی در تمامی حوزه های ترجمه تخصصی مقالات و متون معماری و مهندسی معماری می­باشیم.

 

کیفیت ترجمه

سطح طلایی (پیشرفته) (کلاس A): در این سطح ترجمه متون تخصصی شما در حوزه معماری و مهندسی معماری را فقط و فقط متخصصان رشته معماری و مهندسی معماری که مسلط به زبان انگلیسی می­باشند و در فرآیندی کاملا موشکافانه انتخاب و با ایراکا همکاری می­کنند، بر عهده می­گیرند. در این سطح پس از ترجمه تخصصی مقاله توسط تیم کیفی بازخوانی و پس از تایید به مشتری تحویل می­گردد. خدمات همراه این سطح تایپ و بازخوانی رایگان متون می­باشد.

سیاست حفظ اطلاعات

ایراکا دارای سیاست حفظ اطلاعات و متون ارسالی شما برای ترجمه می­باشد و به شما این ضمانت را می دهد که تمامی حقوق مالکیت معنوی شما در برابر متن ارسالی برای شما حفظ گردد.

ضمانت ترجمه

پس از ترجمه تخصصی مقالات و متون معماری و مهندسی معماری و بازخوانی توسط مترجم و تیم کیفی، مشتری این حق را دارد تا طی مدت زمان ۵ روز پس از تحویل سفارش ترجمه، هرگونه ایراد احتمالی را گزارش داده تا توسط مترجمان این مؤسسه بصورت رایگان ویرایش شود.

همکاری

 ایراکا (پایگاه ترجمه و ویرایش دانشگاهیان) با دانشگاه­ها و نشریات داخلی و بین ­المللی بسیاری در حوزه ترجمه تخصصی مقالات معماری و مهندسی معماری همکاری دارد و این نشان از انجام تعهدات ما در بالاترین سطح دارد.

هزینه (قیمت) ترجمه و تخفیفات

ایراکا (پایگاه ترجمه و ویرایش دانشگاهیان) پس از ثبت سفارش توسط مشتریان محترم، در مدت زمان کمتر از یک ساعت فاکتور را که شامل: اطلاعات هزینه، تخفیفات احتمالی بر مبنای حجم سفارش و سابقه مشتری در همکاری با این گروه، و مدت زمان تحویل سفارش بصورت دقیق و با جزییات میباشد، صادر می­نماید.

لازم به ذکر است سیاست قیمت ­گذاری ترجمه مقالات و متون تخصصی در تمامی رشته ها از جمله رشته معماری و مهندسی معماری، بهترین در نوع خود می­باشد که با مقایسه ­ای چند دقیقه­ ای، صحت این ادعا مشخص می­شود. در سیاست شناور قیمت­ گذاری ترجمه، هر چه تعداد کلمات متن بیشتر باشد، تخفیف بیشتری اعمال خواهد شد.

ثبت سفارش

سفارش خود را ثبت کنید

فهرست