ایراکا توسط فارغ التحصیلان مقطع دکتری دانشگاه تربیت مدرس تاسیس گردیده تا برترین خدمات ترجمه مقاله، ویرایش مقاله و پارافریز را برای فرهیختگان مراکز آموزش عالی کشور فراهم آورد.

معرفی رشته کشاورزی و مهندسی کشاورزی

بطور کلی کشاورزی یکی از قدیمی­ترین علوم به کار گرفته شده توسط انسان می­باشد. از گذشته ­های دور تا به امروز، بشر برای تأمین مواد غذایی خود به کاشت و برداشت محصولات کشاورزی اشتغال داشته است. امروزه شاهد پیشرفت زیادی در زمینه علم کشاورزی هستیم. به تناسب این پیشرفت رشته ­های دانشگاهی در سراسر دنیا در گرایش­های مختلف برای بهتر شدن روند استفاده از علم کشاورزی تأسیس و تدریس می­شوند.

از سویی ایران با وجود ۳۷ میلیون هکتار اراضی دارای قابلیت کشاورزی، ۱۸ تا ۱۰۰ میلیارد متر مکعب منابع آبی قابل استفاده و گسترش و تنوع آب و هوایی در ۱۴ اقلیم گوناگون، پتانسیل بسیار خوبی در بخش کشاورزی دارد. البته برای توسعه این بخش مهم که به حق آن را محور توسعه اقتصادی کشور تلقی کرده‌اند، باید از کشاورزی سنتی فاصله گرفت و با بهره‌گیری از دانش کشاورزی، به کشاورزی مکانیزه نزدیک شد. آن هم دانش و تخصصی که در گرایش‌های مختلف مهندسی کشاورزی آموزش داده می‌شود.

این رشته همانند بسیاری از حوزه ­ها نیازمند برقراری ارتباط با جوامع علمی تخصصی خود می­باشد. به منظور اشتراک دانش و بهره ­برداری از آخرین دستاوردهای علمی دنیا در تمامی مقاطع رشته کشاورزی و مهندسی کشاورزی، زبان انگلیسی و ترجمه تخصصی یکی از ارکان اصلی می­باشد. بدین جهت اهمیت ترجمه تخصصی متون، مقالات، کتب، رساله­ ها و پایان­نامه­ های مهندسی کشاورزی بیش از پیش مشخص می­شود.

خدمات ترجمه تخصصی مقالات و متون رشته کشاورزی و مهندسی کشاورزی

ایراکا (پایگاه ترجمه و ویرایش دانشگاهیان) با آگاهی از این مهم، آماده ارائه خدمات ترجمه تخصصی مقالات این رشته با کادری حرفه ای از متخصصان و مهندسان کشاورزی که همگی دارای تحصیلات ارشد و دکتری هستند، می­باشد. همچنین فرآیند استخدام مترجمین در ایراکا (پایگاه ترجمه و ویرایش دانشگاهیان) فرآیندی بسیار موشکافانه و سخت­گیرانه به منظور ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان دانشگاهی می­باشد. گروه مترجمین ایراکا به ترجمه تخصصی (پیشرفته) و حرفه ای: مقالات، متون، پایان­نامه­ ها، رساله ها، سمینارها، پاورپوینت­ها، کتاب ها، کاتالوگ و بروشورها، SOP  یا بیانیه هدف می­پردازد، همچنین با آگاهی از گرایش­های رشته کشاورزی و مهندسی کشاورزی به ترجمه کاملا تخصصی در گرایشهای زیر میپردازد:

  • ترجمه تخصصی مقالات و متون علوم و مهندسی آب
  • ترجمه تخصصی مقالات و متون ماشین ­آلات کشاورزی
  • ترجمه تخصصی مقالات و متون مهندسی فضای سبز
  • ترجمه تخصصی مقالات و متون علوم و مهندسی خاک
  • ترجمه تخصصی مقالات و متون مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی
  • ترجمه تخصصی مقالات و متون مهندسی علوم دامی
  • ترجمه تخصصی مقالات و متون مهندسی باغبانی
  • ترجمه تخصصی مقالات و متون تولید محصولات گلخانه­ ای
  • ترجمه تخصصی مقالات و متون مدیریت منابع خاک
  • ترجمه تخصصی مقالات و متون مدیریت حاصلخیزی و زیست فناوری خاک
  • ترجمه تخصصی مقالات رشته آموزش و ترویچ کشاورزی

 

خدمات ترجمه ایراکا (پایگاه ترجمه و ویرایش دانشگاهیان) شامل: ترجمه مقالات کشاورزی و مهندسی کشاورزی از فارسی به انگلیسی، ترجمه مقالات و متون کشاورزی و مهندسی کشاورزی از انگلیسی به فارسی، پارافریز متون تخصصی کشاورزی و مهندسی کشاورزی در تمامی مقاطع، ویرایش نیتیو مقالات و متون تخصصی کشاورزی و مهندسی کشاورزی با تمامی گرایش­ها در یک سطح آن هم سطح طلایی و دارای ضمانت کامل می­باشد. ایراکا معتقد است ترجمه یک سطح دارد و آن هم سطح طلایی است. برای برقراری ارتباط با جوامع علمی مهندسان کشاورزی و و تسهیم دانش و آگاهی از آخرین دستاوردهای این حوزه ما آماده خدمات رسانی در تمامی حوزه های ترجمه تخصصی مقالات و متون کشاورزی و مهندسی کشاورزی در کلیه گرایشهای این رشته میباشیم.

کیفیت ترجمه

سطح طلایی (پیشرفته): در این سطح ترجمه متون تخصصی شما در حوزه کشاورزی و مهندسی کشاورزی را فقط و فقط متخصصان رشته کشاورزی و مهندسی کشاورزی که مسلط به زبان انگلیسی می­باشند و در فرآیندی کاملا موشکافانه انتخاب و با ایراکا همکاری می­کنند، بر عهده می­گیرند. در این سطح پس از ترجمه تخصصی، مقاله توسط تیم کیفی بازخوانی و پس از تایید به مشتری تحویل می­گردد. خدمات همراه این سطح تایپ و بازخوانی رایگان متون می­باشد.

سیاست حفظ اطلاعات

ایراکا دارای سیاست حفظ اطلاعات و متون ارسالی به صورت سختگیرانه می­باشد و به شما این ضمانت را می دهد که تمامی حقوق مالکیت معنوی شما در برابر متن ارسالی، برای شما حفظ خواهد شد.

ضمانت ترجمه

پس از ترجمه تخصصی مقالات و متون کشاورزی و مهندسی کشاورزی و بازخوانی توسط مترجم و تیم کیفی، مشتری این حق را دارد تا طی مدت زمان ۵ روز پس از تحویل سفارش ترجمه، هرگونه ایراد احتمالی را گزارش داده تا توسط مترجمان این مؤسسه بصورت رایگان ویرایش شود.

هزینه (قیمت) ترجمه و تخفیفات 

ایراکا (پایگاه ترجمه و ویرایش دانشگاهیان) پس از ثبت سفارش توسط مشتریان محترم، در مدت زمان کمتر از یک ساعت فاکتور را که شامل: اطلاعات هزینه، تخفیفات احتمالی بر مبنای حجم سفارش و سابقه مشتری در همکاری با این گروه، و مدت زمان تحویل سفارش است، بصورت دقیق و با جزییات صادر می­نماید. لازم بذکر است سیاست قیمت­گذاری ترجمه مقالات و متون تخصصی در تمامی رشته ها از جمله رشته کشاورزی و مهندسی کشاورزی، بهترین در نوع خود می­باشد که با مقایسه ­ای چند دقیقه­ ای صحت این ادعا مشخص می­شود. در سیاست شناور قیمت­ گذاری ترجمه، هر چه تعداد کلمات متن بیشتر باشد، تخفیف بیشتری اعمال خواهد شد.

ثبت سفارش

سفارش خود را ثبت کنید

فهرست